Preguntes freqüents

Espectacles 

 

1. Una vegada s'han adquirit les entrades, es poden retornar?

No, llevat que sigui una situació excepcional que serà tractada directament pels organismes responsables tant del mateix teatre com per l'administració. 

2. Es pot canviar la localitat de les entrades? 

Una vegada s'han adquirit les entrades, no es podrà canviar la localitat llevat que aquest canvi sigui aprovat pel personal del Teatre Municipal Cooperativa. 

3. Es pot accedir a la sala després que hagi començat l'espectacle?

No. Quan comenci la sessió, l'entrada a la sala quedarà restringida. Les portes obren amb 30 minuts d'antelació i es demana puntualitat a totes les persones usuàries. 

4. Es pot consumir aliments o begudes a l'interior de la sala?

No. A l'interior de la sala està prohibit consumir aliments o begudes. 

5. Cal portar les entrades impreses? 

No. Les entrades comprades a través d'internet es poden portar directament des del telèfon mòbil o tablet. 

6. El/La meu/meva fill/a és menor de tres anys. Cal que pagui entrada? 

No, llevat d'aquells espectacles especialment dedicats a ells i on ja apareixerà l'avís corresponent. Els menors de tres anys no hauran de pagar entrada per accedir als espectacles però no podran ocupar seient. És a dir, hauran de romandre a la falda del seu familiar. 

 

Taquilla

 

1. Quin és l'horari de taquilla?

De dimarts a divendres:

Matins

  • De 11:30 a 13:00 hores

Tardes

  • De 17 a 20:00 hores

Els dies dels espectacles la taquilla estarà oberta des de dues hores abans de l'inici de la sessió.

2. Es pot pagar en metàl·lic? 

No. Únicament es podrà fer el pagament de les entrades amb targeta de crèdit/dèbit. 

3. Quins descomptes hi ha?

S'aplicaran els descomptes establerts per les ordenances municipals. Més enllà del 10% de descompte si es compra l'entrada anticipada, es tindrà descompte per Carnet Jove, Carnet Barberà Gent Gran, persones majors de 65 anys i persones amb diversitat funcional

4. Quina és l'horari d'atenció al client?

L'horari d'atenció al client és el mateix que l'horari de taquilla. En les hores establertes, s'atendrà presencialment o telefònicament als usuaris que ho requereixin. 

5. Com puc fer una compra on-line? 

Per poder portar a terme la compra on-line, caldrà registrar-se amb un correu electrònic i crear-se un compte d'usuari a la web del TMC. 

 

Serveis

 

1. Està adaptat el teatre a persones amb mobilitat reduïda?

Les persones amb mobilitat reduïda tenen un espai reservat a la platea. El personal del Teatre Municipal Cooperativa procurarà que qualsevol persona amb mobilitat reduïda no es trobi amb cap impediment a l'interior de l'establiment. 

2. Com s'ajuda a les persones amb dificultats auditives? 

Sempre que l'espectacle ho permeti a nivell tècnic, s'activa el bucle magnètic per ajudar a aquelles persones que tinguin una pròtesi auditiva. 

3. Hi ha alçadors pels espectacles familiars? 

Sí. El Teatre Municipal Cooperativa disposa d'alçadors per a totes aquelles famílies que ho sol·licitin a l'entrada.  

  

Comunicació 

 

1. Com podem contactar amb el teatre?

Per contactar amb el Teatre Municipal Cooperativa podeu fer ús dels següents serveis: 

2. Com podem donar-nos d'alta al servei de Whatsapp?

Per rebre totes les novetats del Teatre Municipal Cooperativa a través del Whatsapp s'ha d'escriure un missatge a través de l'app al telèfon indicat anteriorment amb la fórmula "ALTA + Nom de l'usuari" perquè el personal de comunicació et pugui donar d'alta. Exemple: "ALTA JOAN". El telefon es el 645 69 08 29.   

3. Com podem donar-nos d'alta al servei de Newsletters?

A través del teu compte d'usuari, a la pestanya "Editar perfil" i en l'apartat "informació addicional", podràs seleccionar o desseleccionar la pestanya que permet rebre o no les newsletters.