Preguntes freqüents

Espectacles 

 

1. Una vegada s'han adquirit les entrades, es poden retornar?

No, llevat que sigui una situació excepcional que serà tractada directament pels organismes responsables tant del mateix teatre com per l'administració. 

2. Es pot canviar la localitat de les entrades? 

Una vegada s'han adquirit les entrades, no es podrà canviar la localitat llevat que aquest canvi sigui aprovat pel personal del Teatre Municipal Cooperativa. 

3. Es pot accedir a la sala després que hagi començat l'espectacle?

No. Quan comenci la sessió, l'entrada a la sala quedarà restringida. Les portes obren amb 15 minuts d'antelació i es demana puntualitat a tots els usuaris. 

4. Es pot consumir aliments o begudes a l'interior de la sala?

No. A l'interior de la sala està prohibit consumir aliments o begudes. 

5. Cal portar les entrades impreses? 

No. Les entrades comprades a través d'internet es poden portar directament des del telèfon mòbil o tablet. 

 

Taquilla

 

1. Quin és l'horari de taquilla?

Matins

  • Dimecres: 11:30 a 13 hores
  • Divendres: 10 a 13 hores

Tardes

  • Dimarts, dimecres, dijous i divendres: de 17 a 20:30 hores

Els dies dels espectacles la taquilla estarà oberta des de dues hores abans de l'inici de la sessió.

2. Es pot pagar en metàl·lic? 

No. Únicament es podrà fer el pagament de les entrades amb targeta de crèdit/dèbit. 

3. Quins descomptes hi ha?

S'aplicaran els descomptes establerts per les ordenances municipals. Més enllà del 10% de descompte si es compra l'entrada anticipada, es tindrà descompte per Carnet Jove, Carnet Barberà Gent Gran, persones majors de 65 anys i persones amb diversitat funcional

4. Quina és l'horari d'atenció al client?

L'horari d'atenció al client és el mateix que l'horari de taquilla. En les hores establertes, s'atendrà presencialment o telefònicament als usuaris que ho requereixin. 

5. Com puc fer una compra on-line? 

Per poder portar a terme la compra on-line, caldrà registrar-se amb un correu electrònic i crear-se un compte d'usuari a la web del TMC. 

 

Serveis

 

1. Està adaptat el teatre a persones amb mobilitat reduïda?

Les persones amb mobilitat reduïda tenen un espai reservat a la platea. El personal del Teatre Municipal Cooperativa procurarà que qualsevol persona amb mobilitat reduïda no es trobi amb cap impediment a l'interior de l'establiment. 

2. Com s'ajuda a les persones amb dificultats auditives? 

Sempre que l'espectacle ho permeti a nivell tècnic, s'activa el bucle magnètic per ajudar a aquelles persones que tinguin una pròtesi auditiva. 

3. Hi ha alçadors pels espectacles familiars? 

Sí. El Teatre Municipal Cooperativa disposa d'alçadors per a totes aquelles famílies que ho sol·licitin a l'entrada.  

 

Mesures COVID-19

 

1. Aplica el Teatre Municipal Cooperativa mesures per fer front a la COVID?

Sí. El Teatre Municipal Cooperativa aplica totes les mesures aprovades i aplicades per tal de garantir la màxima seguretat entre els usuaris. Pots consultar les mesures de prevenció que han de ser respectades per qualsevol persona que accedeix a l'establiment a la pàgina "Mesures Covid-19"

2. Es tornarà l'import de les entrades en cas de suspensió?

Sí. En cas de suspensió dels espectacles a causa de la pandèmia, es retornarà l'import de les entrades als usuaris que l'hagin adquirit. La direcció del Teatre Municipal Cooperativa, conjuntament amb els organismes responsables, emetrà el retorn de l'import procurant l'eficiència i la seguretat dels usuaris. 

3. Sóc positiu / Tinc símptomes / M'han comunicat que he estat en contacte amb un positiu i ja tinc entrades. Què he de fer? 

En primer lloc, s'ha d'avisar al personal del Teatre Municipal Cooperativa, de forma telemàtica a través dels diferents canals de comunicació o a través d'assistència telefònica. En cas de voler el reingrés de l'import, s'haurà de seguir els següents punts: 

1. Cal presentar una instància amb les característiques següents:
1.1. Justificant que s'ha comunicat la incidència amb suficient antelació a l'espectacle (adjuntant un correu electrònic, per exemple)
1.2. Amb les justificacions i/o indicacions que argumentin degudament la seva petició (justificant mèdic, escolar, etc.)
1.3. Adjuntant l'entrades sol·licitades (còpia) i/o nom de la persona que va realitzar la compra.

D'altra banda, des del Teatre Municipal Cooperativa, també s'oferirà a l'usuari poder canviar les entrades adquirides per les d'un altre espectacle de la temporada. 

 

Comunicació 

 

1. Com podem contactar amb el teatre?

Per contactar amb el Teatre Municipal Cooperativa podeu fer ús dels següents serveis: 

2. Com podem donar-nos d'alta al servei de Whatsapp?

Per rebre totes les novetats del Teatre Municipal Cooperativa a través del Whatsapp s'ha d'escriure un missatge a través de l'app al telèfon indicat anteriorment amb la fórmula "ALTA + Nom de l'usuari" perquè el personal de comunicació et pugui donar d'alta. Exemple: "ALTA JOAN"  

3. Com podem donar-nos d'alta al servei de Newsletters?

A través del teu compte d'usuari, a la pestanya "Editar perfil" i en l'apartat "informació addicional", podràs seleccionar o desseleccionar la pestanya que permet rebre o no les newsletters.